11‏/02‏/2008

نطقها يا زيدان ..وأرقص يا حضرى

أنا بجد مش عارفة أقول اية عن ساعة المباراة
ولا أخر المباراة ولما خرجنا بالعربية أنا وأخواتى نحتفل بالفوز

غير إنى فرحانة ...سعيدة ....مبسوطة
جدا أوى خالص
فرحة كده من اللى بتخلى قلبك يتنطط والعين تلمع
والوش منور زى الشمس والقمر كمان
فرحة من اللى تخليك تبص وراك
أو أدامك تلاقى كل الوشوش مبسوطة وفرحانة

مبروك مبرووووووووووووووك لينا كلنا

هناك 16 تعليقًا:

صوت من مصر يقول...

بجد كان يوم تجمع فيه كل المصريين ولا ايه مبروك مبروك

حازم يقول...

علي فكرة صورة الحضري جميلة جدا

واللي احلي واحي كلامك وانتي بتوصفي مشعرك

فاطمة مصطفى يقول...

زى عادتك دايماً مشركانا فى أفرحنا ، انا كمان زيك مش عارفة اقول ايه ؟ بس اللى اعرفه انى سعيدة جدا بتجمعنا كمصريين اولاً وكعرب ثانياً حتى لو كان ده فى الكورة ، ولو يعرف حسن شحاته ورجلته اد ايه الفرحة اللى اداها لنا كلنا ربنا يحفظهم ويحميهم .
يارب دايماً كده وألف مليون مبروك ليكى يا مصر ولولادك
ألف مليون مبروك

إيمان يقول...

صوت من مصر.....نورت شخابيطى ويارب متكونش اخر مرة

ده كان احلى وأجمل تجمع
تجمع بين الصغير والكبير الغنى والفقير ..الرئيس والمرؤس
المشغول وغير المشغول

ويارب دايما

إيمان يقول...

حازم...نورت المدونة ويارب ما متكونش اول واخر مرة

الحضرى حكاية بجد فعلا السد العالى

أما عن وصف مشاعرى
انا ملقتش غير شخابيطى
احاول اجد فيه متنفس
اعبر فيها عن جزء صغير من اللى جوايا

تحياتى وشكرى

إيمان يقول...

حبيبتى فاطمة ...يا حبيتى

ده أنتى اللى كنتى بجد مثال الفرحة

مش عايزين نقوووول عشان البشر

اللى شايفينا

كل حبى ومودتى

غير معرف يقول...

ايه يا عم الرياضى الكلام الجامد دا وبعدين لما انتى خارجة بالعربية متصلتيش ليه بيا اجى بعربيتى ونحط علم مصر ونعمل حركات من الى مبتتكررش كتير دى
نتقابل فى تصفيات كاس العالم ياقشطة

غير معرف يقول...

انا الكومنت الى فات

رحــــيـل يقول...

ايمان

مبروك لمصر كلها انا كنت فرحانه لفرجه الناس انا اساسا مش بحب الكوره خالص

بالنسبه للاضافه
انتى تقريبا ضفتينى امبارح وانا كنسلت انا مخدتش بالى غير الوقتى انها ممكن تكون انتى بجد اسفه
مش بقبل اضافات من غير ماعرف هى من مين
هتعبك معايا وضيفينى تانى
خالص تحياتى

غير معرف يقول...

الف مبروووك فوز منتخب مصــر :)))
مبروك لمصر والمصريين وللعرب والدنيا كلها
:))))


جد كانت اكتوبر احتفالات وشعور لا يوصف
واحلى شي بالدنيا الفرحة :)

مبروك لمصر

Dr. Diaa Elnaggar يقول...

يا رب يديم عليك وعلينا الفرحة !!!!0

عميق تحيتي وخالص مودتي

ضياء

Abd-Alrahman يقول...

اكيد كلنا فرحنا فرحة كبيرة اوي اوي بالانتصار
الجميل
الف الف مبروك لمصر مع انها متاخرة شوية
كانت اول زيارة ليا لمدونتك الرائعه
اعجبتني جدا جدا
مدونة رائعه ناضجة ومعبرة
لها مدير حازم ذو شخصية قوية


وقفك الله الي رضاه والي كل خير
واتمني ان اري لك تعليقا في مدونتي المتواضعة
واتمني ان تتقبلي ردي بصدر رحب

عبد الرحمن

(احمد سكر ) يقول...

الف مبروك

وعقبال يارب كاس العالم

احمد سكر

غير معرف يقول...

مبروك لمصر ولكل المصريين ويارب دايما موفقين ورافعين راسنا في كل مكان داخل لو خارج مصر وربنا ينصرهم دايما
مع خالص سعادتي للمصريين
آيوتة

عندما انتهيت من صنع سفينتى..جف البحر يقول...

اومان صحبتى العزيزة بتاعة الشخابيط
عدنا يا لولى
ومستنياكى ترحبى بيا

وسلامى على ايوته جدا لحد ما اشوفها وجها لوجه
سلاااااااااااااااااااااااام

كريم بهي يقول...

ايمان
الصديقة التى اطلت علي من شرفات كاس الامم الافريقية
تصدقى انا لسه شايف تعليقك عندي النهاردة
من كتر الزحمة والله
لكن بقيت مبسوط اوى اوى بيه

ومبرووك لمصر
ومبروك ليكي
اتمنى نكون صحاب

بااااي

كريم بهي
وبدعوك تانى للزيارة