07‏/08‏/2007

بين دفتى كتابى

أريدك أن تقتسم معى فرحتى وتطيل بقائها
وتغافلنى بحديث أنسى فيه ضيقى وشجنى
وفى بروازى الصغير المزخرف أضع صورتك
وبين دفتى كتابى المفضل أضع زهرة أهدتها لى
وبين صديقاتى أزهو وأثرثر وأملأ الدنيا بحكاياتى معاك

هناك 8 تعليقات:

غير معرف يقول...

عزيزتي
كلامك الجميل كانه ندى متساقط على فروع اشجار ذبلت اغصانهافي ظل السمفونية الشاذة التي تسمى الحب التيك اواي والمشاعر العشوائية كما ان كلامتك الرقيقة تذكرني باحب اغاني فيروز الى قلبي وهي اغنية باكتب اسمك يا حبيبي مما بعث في نفسي احساس باننا مهما كنا عاصريين وكنا كما يدعونا الناس شباب الانترنت والموبايل الا ان كل من _اقصد حواء طبعا_تتمنى وردة ،كلمة حلوة صادقة من القلب بعيدا عن تلوث المشاعر فكانما كل منا جويليت وكان العصر توقف بنا عند هذا الحد فالوردة رغم حجمها ورغم انها ليست غالية الثمن الا انها بالنسبة لنا كشريان الحياة الذي يجعلك تشعري بانك دائما جوليت وحبيبك هو روميو
امينة عادل

إيمان يقول...

شكرا يا أمينة على تعليقك الذى ينبض رقة وعذوبة بجد فاجأتينى كان فين الأسلوب الرائع ده أيام الدراسة، أنا أعتقد أن هذه المدونة ستجعلنى أعيد إكتشاف أصدقائى وزملائى

غير معرف يقول...

لقطة جديدة خالص اول مرة اشوفها
بس عاوزة اعرف فى ايه تانى فى الكتاب غير الوردة
وايه الى قولتي لاصحابك عليه
فيفى

إيمان يقول...

صديقتى الحبيبة فيفى اللى فى الكتاب كلام إنجليزى سلامة عيونك
ولو كنت قولت حاجة فأنتى أصحابى
مع تحياتى

Nassor يقول...

فكرت يوم ..
امسك قلم
اكتب قصيدة حب ليكى
من نبض قلب
ارسم جمالك ع الورق
تعلمينى ازاى احب

إيمان يقول...

أخى العزيز الكابتن
الأديب أستاذ نصر جميلة قصيدتك ياريت تكبر شوية ونشوفها متألقة هنا وفى مدونتك إن شاءالله

بس أنت ده مقولتش رأيك فى خاطرتى
وخدتنى فى دوكة نكمل ولا نقفل المدونة
تحياتى

Heyam Hayek يقول...

هي حقيقي شخابيط بس شخابيط لذيذة,,,معرفش وصلتني ازاي ,,بس استمتعت وأنا بقراها,,مدونتك دمها خفيف,,وأحلى مافي المدونات هي التواصل بين المهتمين ف نفس المجال,,والشعر والكلام الحلو عالم رائع ومجال رحب للالتقاء

إيمان يقول...

عزيزتى هيام محظوظة بالصدفة التى قادتك لمدونتى وسعدت جدا لأهتمامك لإبداء رأيك فى مدونتى والحمد لله أنها حلوة
أنا كنت بحسب أصحابى بيجاملونى وصعبانة عليهم...
مع خالص تحياتى